BONJOUR!

bonjour!
på torsdag har jag franska prov men jag har inte riktigt pluggat bara läst lite små saker :S
imorgon ska vi ha rep vi ska ju ha julshow på onsdag och torsdag:)
eftersom vi ska ha konserter så får vi sov morgon til 10:25!
det var ganska många som ville sjunga solo så vi lottade och såklart blev inte jag vald=(
jag ville så gärna sjunga solo för det är så många som kommer från släkten och jag hatar när alla säger:
-Ooh, du var så duktig!
när dom inte ens hört mig sjunga det känns så tillgjort det är okej om dom säger NI var duktiga men annars blir det som sagt falskt och tillgjort :P
vet inte vad jag ska skriva om vart en ganska jobbig dag regn och allt =(

aja det blir väl hej då för nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0