HEEJ<3

hej!
det var väääldigt länge sen jag skrev det e lite tråkigt att jag inte kan lägga in bilder på det jag fått i julklapp :'(
men jag fick min parfym i julklapp av mina kära kusiner(JAG ÄLSKAR DOM)!!!!!
nu på mellandags rean ska jag och mommie kolla laptop till mig^^
imorgon ska jag och emelaje dra till centrum och shoppa fast jag har typ bara en hundring : /
kommer inte kunna lägga ut bilder på det jag köpt...omjag köper nått.
men jag kommer nog skriva om det om jag får tag på en dator:D
fatta om jag får en laptop då kan jag andvända min fiiina röda kamera och lägga in massa bilder och så kan jag blogga hela tiden:D


jag har vart i blekinge jag kom hem idag vi firar varje jul och alla sommrar med dom så det va ju tradition:)


nu fick jag veta att vi ska dra och bowla så nu måste jag ta ut min hund så hon är rastad och klar (=

många kramar/eran bloggare ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0