LÄNGE SEN =)

hej<3
jag har inte skrivit på länge nu men jag har inte kommit på något att skriva :P
det gick i allafall piss på franska provet jag tror jag har fel på alla frågor :S
aja men vad ska man göra?
det var iallafall jätte kul på konserten men när vi sjungt en låt kom våran musiklärare och frågade jan johannsen om det var kul han ba "ja, holly sakaroni"
han skulle säga holly makaroni så han stod där med micken och ba " holly sakaloni...takaroni..ehmm"
och då sa någon i publiken "holly makaroni"
och då sa han" ja juste holly makaroni"
jag och amilia stod bakom honom så vi började skratt och då skojade han med oss och sa "sluta skatta" men det hjälpte inte diräckt  men när vi skulle börja sjunga sa han"nu är det allvar"
och under hela låten stod jag och amilia och försökte att sluta skratta =D
efter konserten i torsdags sovde amilia över hos mig :P
igår förklarade jag för min vän måns vad man gjorde på en blogg så han är nybörjare med blogg så jag ska ge ut den så att han får en massa läsare han också :D


http://manz.blogg.se 


ha det bra all blogg läsare (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0