SHULULU<3

heej:)
vi fick tillbaka proven idag:S
som sagt gick det dåligtXD
4 poäng över godkänt så jag behöver ju inte göra omprov iaf...
på måndag har vi svenska prov massa störande verb och allt det där =/
det provet måste jag verkligen plugga till!
det har som vanligt inte hänt ngt...
men en sak är säker jag MÅSTE se twilight!!
den verkar såå spännande jag gillar ju inte skräck filmer men den är ju liksom en romantisk film också men det är ju 15 års gräns :(
jag ska försöka komma in annars får jag gå med mamma:P
just nu kollar jag på "how i met your mother" det är en komedi serie jag älskar sånna pogram och om jag ska kolla på film bara älskar jag komedi/romantik filmer eller vad man ska säga:P

måste gå nu puss&kram skummbanan =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0