HALLOJSAN IGEN=)

hej igen, fick tråkigt igen:(
har ätit spagetti och köttfärssås som vanligt,
ska kolla på gossip girl om 10 min.
mamma tvingade mig diska jag hatar att diska kan jag inte få typ dammsuga eller något annat?!
kollar lite på one tree hill för gossip girl kommer sen...som sagt
kommer säkert blogga igen för det e ju det ända man kan göra här hemmaXD
vi har en gäst hemma det e därför jag har dator det e hennes laptop hon är jättesnäll:)
                                                                                                                                                                         

puss hej jag måste kolla gossip girl:P


det här är Emmeli (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0