ÄNTLIGEN EN DATOR!

hej!
i fredags kom min mammas faster hem till oss, hon och jag åkte in till stan och shoppa runt lite, jag köppte ett par jättemysiga svarta stickade tumvantarmed fleece inuti.
På lördagen kom min morfar och hämta oss för att vi skulle lämna av henne på arlanda.
När vi kom dit satte vi oss på en bistro och åt, sen gick Carina och Lena ut för att röka då satte jag och morfar oss på ett café, när Carina och Lena kom in fikade vi jag tog en biskvi och en festis.
Sen åkte Carina i väg och jag Lena och morfar åkte hem.
 När vi var halv vägs så frågade Lena om jag behövde vinterskor och det behövde jag ju så vi åkte in till arninge.
Det var meningen att jag skulle betala för ett par skor men dom sa att dom ville betala.
 När jag valt skor sa dom att jag behövde riktiga vinter skor så jag fick ett par till men när vi skulle betala så såg vi att man kunde få 3 skor och betala för två så då fick jag ett par till.
Sen åkte vi och klacka om skorna och då fick vi vänta så vi gick runt och hitta äkta fårulls tofflor för bara 50 kr så dom sa att jag fick dom också(dom var så klart rosa!).
När jag kom hem stod jag där med 4 par skor och undra vad som precis hänt ;)haha
puss puss<3

Kommentarer
Postat av: Amilia

Aah... dina skor var värkligen assnygga!!

älskar dig<3

2008-11-01 @ 18:48:25
URL: http://habibies.blogg.se/
Postat av: yassie

tack gumman<3

2008-11-15 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0