DAMP^^(A)

hej!
jag får damp min bild vill inte visa sig på min fina blogg:(
just nu ser jag att det e snö blandat regn ute...och så är vinntern här:/
jag tycker inte riktigt om vintern men det e okej bara det kommer snö det här året:)
idag har jag segat hela dagen kollat på the hills nu fick jag veta att det kommer en säsong 4:a
det borde vara jobbigt med alla kamror efter sig i så många år!!
kl 19:30 ska jag till min kompis nattas kyrka det låter skit tråkigt men vi ska ha lite myspys ha film kväll och så:D
jag hoppas det inte blir en skräckis jag kommer inte klara att gå hem själv då jag får nog tvinga mamma att hämta mig med sally min söta lilla hund:9
jag har gåt dit 2 gånger förut det brukar va kul:p
natta gick i min klass förut men hon har slutat så det e kul att träffa henne sådär ibland man saknar henne så mkt men hon bor bara 10 min ifrån mig med tåg så det e bra...

puss,puss och puss(H)


Kommentarer
Postat av: Din käre kamrat!

å.... jag måste få hänga med nån gång:)

xoxo/habibie<3

2008-11-01 @ 18:57:42
URL: http://habibies.blogg.se/
Postat av: yassie

ofc my darling!

2008-11-15 @ 22:58:55
URL: http://yassies.blogg.se/
Postat av: Lisa <3

gud va kul kan inte jag också få följa med nån gång ? :)

2009-10-31 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0