HEMMA!

hej igen!
ja har precis kommit hem, det var riktigt mysigt faktiskt det så ut som en riktig bio salong!
dom hade satt upp massa soffor så det blev två rader sen hade dom popcorn, ostbågar,chips, jordnöts ringar, sockerkaka, godis och marsipan frukter :D
vi såg på filmen "oceans thirtheen" den var riktig bra lite humor och sånt där en bra film ska ha, den är ett måste..
jag hade ingen kamera så jag tog inga bilder...


imorgon ska jag och amilia sova över kommer nog inte skriva imorgon men det får vi allt se:)
vet inte riktigt vad vi ska hitta på jag spenderade ju alla mina pengar på min och amilias shopping dag!!
 skriver om jag får tråkigt sen(A)


puss(H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0