DROG UT TÄNDER...

Heej (=
igår var jag och drog ut två tänder :( inte mysigt men jag fick så mkt bedövning så jag kunde inte känna något i typ hela ansiktet xD känns så konstigt att ha två hål där nu, nästa tandställning -.- inte för att jag tycker det är fult men jag vill verkligen inte ha det..tror att det kommer skada mitt självförtroende lite xD

idag så hade vi lektioner till kl 13 sen skulle vi på en musikal "trollkaren från oz" och den slutade väl kl 15:30..
hmm, ikväll tänkte jag fixa min naglar så dom blir fina! och så skulle jag vilja ta en lång promenad med någon, så ring om ni har lust :P jag tänkte börja lägga ut lite tips från mig kommer nog ta lite från vissa tidningar men det skulle väl 


                                                                                

      love from yassie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0