FREDAG + LÖRDAG

Heej(=
förlåt för dålig uppdatering ..
FREDAG:

efter skola så skulle jag vänta på emelie.S i en halv timme och då kom karin tillbaka till skolan för att hon hade glömt något i sitt skåp, så vi satte oss ute i solen i en halv timme och bara prata lite =)
sen gick jag till träslöjden där emelie var och så fick jag vara där inne i kanske 5 min sen tog vi min cykel och cykla iväg mot mig, där vi packade ihop lite saker för att jag skulle sova där..
sen åkte vi bussen  hem till henne och åt mellis sen satte vi oss vid tv:n och chilla lite,
sen åt vi rostbiff med potatis sallad, och efter det så spelade vi band guitar hero sen körde vi eye toy,
och sen gick vi upp och gjorde vofflo med glass på, sen så satt vi vid tv:n lite mer och sen gick vi och spelade massa spel på datorn xD och åt chips =P

LÖRDAG:

när vi vaknade så gick vi upp och gjorde frukost sen fixade vi oss och cyklade till fotbolls planen där hon skulle kolla på sin kusin =D och dem vann hela saken! såå duktiga dem fick 7-0 mot vallentuna i en match xD
jag stod mest i kiosken och hjälpte till sen lite ibland spelade jag fotboll med emelies söta kusin oliver. han var faktiskt jätte duktig på fotboll (a)
och så till lunch åt vi  fotbollsplan gjorda hamburgare ;)gott gott <3
seb fick jag springa till bussen och sen när jag kom hem åt jag GRILLAT! jäätte gott

love from yassie <3

jag tog inga bilder tyvär men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0