GÖRNA LUND :D

Heej (=
tänkte berätta om grönan nu ..
okej först möttes jag och louise på perongen sen hoppade vi på vagnen längst fram där amilia satt , sen tog 44 in till gröna lund och så stod vi i den långa kön sen var det bara att gå in eftersom vi hade event åkband, sug på dem du (lipande gubbe)
sen sprang vi till den karusellen som hade kortast kö, det var flygande matta haha amilia såg ut som en ja vet inte vad och hela åkturen skrek hon j*vla f*tta haha ful i munnen (?)
sen åkte vi pop jet eller vad den heter haha såå himmla långsam så att alla skrek till killen som skötte kontrollerna att det skulle gå snabbare xD
sen kommer jag inte ihåg vad vi åkte, men vi hade så himmla kul, fast det var så långa köer att vi bara hann åka typ 10 saker "/ men kul var det :P
jag filma och fotta väldigt mkt så bilder kommer sen  men jag vill inte lägga in videosarna och till amilia DU SÄGER TOPHAT! XD haha du vet glassen XDhaha

idag var jag inte i skolan hade sjukt ont i magen :( men söta mammi gjorde kykling soppa åt mig så nu är det lite bättre
har inte gjort så mkt men nu ska jag kolla lite tv och sen ska jag duscha och sen blir det fixa naglarna ;D

love from yassie <3

Kommentarer
Postat av: MONIQA

asså lite svårt att förklara.. men det betyder typ ; nu räcker det med indelningen och jaa.. haha :)

2009-04-28 @ 20:24:25
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0