IGÅR & IDAG

Heej :D
igår så gick jag, Beatrice och min hund sally 2,5 km plus lite till och då mitt i skogen där vi gick så var det en stor sjö av vatten som var ca 30 cm djup som täkte hela spåret ! så jag släpte lös sally så att hun skulle springa över eftersom hon inte kunde gå på grenarna som låg över vattnet men hon började simma runt ist sen skulle jag balansera över på grenarna och efter att jag kommit halvägs över så tappade jag balansen och min fötter blev dyngsura och på andra sidan står bea torr och skrattar och då märkte ju jag att man kunde gå runt så be sprang runt och jag fick kömpa mig över xD
sen så såg vi vääärldens läskigaste gubbe som kom med en gullig schäfer hans ansikte var helt skrynkligt och det i ögat som är vitt var helt illrött på honom och han såg ut som värsta monstret jag fick en mardröm becuse of him ! =(
sen drog vi hem till mig och slappa lite vid tv:n :D
sen vd middags tid följde jag henne en bit hem och sen så åt jag och sen hämtade louise och henne mamma upp mig så sov jag över hos dem vi hade lite flummigt och kollade på film med godis och vit choklad xD

idag så var jag med louise hela dagen skönta att det blev fint väder igen =)
vi har mäst kollat på tv och vart ute en stund och dola sen kom någon granne och skulle börja kratta så vi smet in hehe han typ spionera på oss eller något x)
sen åt vi vofflor med glass till lunch muuums :D

P.S vissa av mina bilder jag lagt ut på min blogg är borta men dem kmmer tillbaka efter några inlägg D.S

jag lägger ut bilder från igår och idag snart love from yassie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0