IGÅR :)

Heej (=
igår var jag ju med amilia vi skulle åka till täbban och träffa elsa och beatrice och fika men det blev inte så,..
så jag och amilia fikade själva och gick runt lite och amilia köpte ett ur gullig linne på gina tricot :D
men när vi var nere på expert och fixade lite med amilia så såg jag små min laptop väskor så jag tänkte se om dem var rätt storlek eftersom jag hade den med mig och så märkte jag att jag glömt min laptop uppe på coffe corner så jag sprang som en galning och pratade med henne i kassan och då kom hon fram med påsen och min laptop! SNACKA OM TUR ! :O
jaa sen när vi kom hem till amilia så kom hennes brorsa med ideén att vi skulle fylla vatten ballonger och kasta dem till varandra som typ "gris" och efter en stund kastade amilia en mot mig så den sprängdes men så bra som jag är så träffade hon mig inte, haha suckeeer! ;D
sen kastade jag en på elias(hennes brorsa) och det splascha över hela honom haha ägd igen xD
jaa just nu kollar jag på ugly betty och snart börjar...DESPERATE HUSEWIFES ( eller hur det stavas? )
outfit:
klänning ginatricot (mormor)
väska amilia (a)
leggins h&m

me and amillie <3

mitt och amilias fika :D mumms min kladdkaka (a)

love from yassie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0