NOTHING SPECIAL ;D

Heej(=
idag var det en vanlig skoldag tror inte att något specielt hände, nu fick jag en önskan av måns att han ville va med i mitt inlägg så jag kom ju på en sak, när jag skulle cykla hem stötte jag på måns henke och nessim haha dom börja jaga mig för att jag cykla utan hjälm xD men jag var för snabb så jag drog iväg medans dem skrek på mig (=
 jag hade mina nya vita pumps,
dem sitter jätte bra men dem måste klackas om så jag kan ha dem utomhus..
och när jag kom hem så låg en dvd på min radio det var prinsessans dagbok 2, jag hade helt glömt bort att jag medverkade i en typ av " quize" och då fick man välja mellan några filmmer och då valde jag den ;P just nu sitter jag bara vid datorn och chattar lite...
  haha jag glömde vända den men aja ..


skor- skopunkten
jeansleggins- gina tricot
tröja-bikbok

love from yassie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0