PÅSK MIDDAG

Heej (=
kl efter att jag duschat och gjort iordning mig gick jag ut med sally(hunden)
sen så kom min mormor och så cyklade vi till henne, min morbror blev magsjuk :S
det gick jätte trögt på min cyke efter som växlarna är sönder och den har fastnat på den trögaste växeln -.-
så när jag kom hem till mormor var jag skit andfådd(stavas?)
sen satte vi oss i solen och åt lite nötter..
sen åt vi grillat (mumms) och grekisk fetaost sallad (ännu mer mumms)
efter det så vilade vi oss och sen åt vi någon efterätt men jag var så mätt att jag inte orkade hela xD
sen vilade vi framför tv:n och så gick jag och hasse(mormors sambo) och fixade min cykel(han fixade den TACK! :D)
efter det gick vi upp och då sa hasse åt mig att hämte mormors spik matta! jag ba VA?!
så sprang jag och hämtade den så låg mormor där jag ba ajjjjj :S
sen så skulle jag prova jag satt där och tvekade i typ 5 min sen la jag mig men det gjorde inte så ont ;D
sen cyklade jag gosh vilket fint väder det är/var =D

nu har jag och mamma målat påsk ägg xD haha mitt blev inte så lyckat inte mammas heller, slänger in en bild sen =P

love from yassie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0