PÅSKLOOOV ! :D

heej, jag vet att jag inte bloggat så mkt men det e för alla prov jag haft men nu e det lov så nu ska jag allt blogga förfullt ;D
idag började dagen med slöjd och våran lärare har sagt fel till mig om min byxor så jag tkr dem blir jättefula ^^
sen var det historia och då satt jag med lojsan och cami jag kan ju säga att jag har ingen aning om vad läraren prata om xD
sen hade vi lunch det blev pankisar sen gick jag och louise ut i solen och pluggade till religions provet vi hade idag sen sprang vi till ica och köpte en varsin cola (tack lousie)...sen hade vi svenska och då fick vi tårta för vi slog vad med vår lärare om en grej och vi vann! =D och nisse fyller år idag, grattis (=
sen hade vi hemska religions provet som gick väldigt bra =P

nu har det blivit så varmt att man kan gå utan jacka!
shit vad skönt sommaren är snart här :D
puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0