SOLAT HELA DAGEN :D

heej!
när jag vacknade satt jag vid datorn och sen åt jag köttfärs soppa till lunch sen duschade jag och så gick jag ut med min söta vovve det är så varmt att man kan gå i shorts ! jag såg massor av vår tecken också: årets första geting årets första fjäril årets första myra...och årets första joggare som springer med en våtdräckt och har ett extra par joggingskor i händerna ? :S jag svär på att det var en våtdräckt ! xDhaha
men sen så gick jag upp och så satte jag mig i fönstret och läste i min bok och sola sammtidigt, jag blev faktiskt lite brun jag satt i förnstret hela dagen :P
just nu kollar jag på willy wonka ^^ haha

solarläserjag i fönstretläser igen^^min bokboken och mina solglasögon :Dläslusen

love from yassie<3

Kommentarer
Postat av: Laila(:

Fin blogg! Kolla gärna in min ;]..



Hugs

Layloosh ^^

2009-04-06 @ 12:59:25
URL: http://lajloshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0