SKOLDAG

Heej (=
idag har jag inte gjort så mycket men idag har jag vart på såå bra humör, allt var på topp :D
förutom att jag hade ett jäkla kryp i min bh xD
nu tänker jag berätta om lite onödigt som ni läsare säkert inte orkar läsa men jag har ganska stor lust att skriva just nu..
först hade vi slöjd..det gick väl bra anntar jag, min slöjd lärare har sagt fel till mig så byxorna jag gör ser ut som jag vet inte vad och dem är sååå för stora för mig -.-
men sen hade vi musik, vi ska ju ha en soare där vi ska via upp vad vi lärta oss( bas trummor och gittar).
så vi fick allalåtar vi spelat den här terminen 14 st låtar!
jag valde att jag ville sjunga solo på 10 av låtarna..opps :S
men den jag helst vill sjunga är en av min mammas favorit låtar "knocking on hevens dorr" den är jättefin :)
sen hade vi historia, då tittade vi på en film en tecknad faktiskt jätterolig :P
sen hade vi lunch, det blev tacos( äntligen )
sen när vi ätit klart gick jag och carro med småglinen( 6:orna ) och hängde lite with them ;)
sen var det svennis, då skrev vi nån grej om de böcker vi läser, vi läser klassiker..
sen hade vi tråkig religion lysnade nog bara lite halft :P
sen sluta vi, det är vår kortaste dag !
så jag cykla hem och nu ska jag snart lämna datorn och göra något...vettigt ;D
jag har nu märkt att jag skriver "sen" väldigt ofta haha brist på ord (?)
jag har inte tagit någon dagens outfit men jag lägger in en från igår :)
jag tror jag tänker gå ut och sätta mig i solen och plugga till vårat engelska prov..mysigt men jag ska skriva ett till inlägg innan jag går


skor - skopunkten
jeansleggins - gina tricot
tunika - gina tricot

love from yassie <3

Kommentarer
Postat av: MONIQA

hahaha nej verkligen inte :O

2009-04-25 @ 14:01:05
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0