=)

Heej :)
tänkte berätta lite om min helg :)
fredagen var jag ju inne i stan, lördagen var jag med amilia sen gick vi på middag hos love och sen sov jag över hos andrea :P
sen när vi vaknade på söndagen åkte vi och träffade amilia och love i centrum.
idag så har jag storhandlat åt mamma för att hon är sjuk -.-
sen åkte jag till mormor på middag, fick en kenzo parfym och 100 :-
hon ska åka och bila i tyskland och frankrike! härligt att ha semester nu :P
på torsdag börjar skolan! uuusch! vill inte. alla säger att 8:an är jobbigast..
måste köpa massa grejer till skolan också, och höstkläder och skor!

koftor, höstskor, skolsaker och parfymen jag fick av mormor :)

Kommentarer
Postat av: Pania

Hej:)

såg att du var intresserad utav skorna jag la upp på paniat.blogg.se

är du fortfarande intresserad? isf kan jag kolla upp vad frakten går på.

Svara gärna till den här bloggen eller till [email protected]



Kolla även gärna in min kategori "bloppis"

Kram

2009-08-19 @ 18:00:38
URL: http://paniat.blogspot.com/
Postat av: mormor

varsågod tjejen hoppas det går bra med skolan i höst kämpa på,det är lov i november kramkram

2009-08-19 @ 18:24:14
Postat av: Julia

Hej! Jag säljer en jättefin, helt ny armbandsklocka för 200 (eller 150 om den blir såld snabbt). Är du intresserad så kan du kolla här: http://juliaberg.blogg.se/tillsalu/2009/august/saljes-ny-armbandsklocka.html :)

2009-08-20 @ 12:18:39
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0