BLEKINGE

Heej :)
nu e jag tillbaka. igår åkte jag till blekinge för att fira jul med släkten så jag har inte orkat blogga tills nu.
jaa idag åkte vi och julhandlade köpte också en tröja till mig själv, kanske ska slå in den så jag får ännu mer julklappar? haha bra tips för er som köper saker, slå in dom och så får ni fler julklappar att längta efter!

aa annars e man ju så smart att glömma mammas julklapp hemma så jag köpte en till idag, fast det var hon som valde den så hon vet ju vad det är.

juste ! jag fick mobilen av mormor! stooort rekomenderad (stavning?)
ps. älskar dig också louise :) <3


(kan inte lägga in bilder på den här datorn, men det får ni leva med)



Kommentarer
Postat av: Mizuki <3

när du kan lägga in bilder igen måste du lägga in bild på din tröja ^^

vill se den ! :P

2009-12-19 @ 20:36:16
URL: http://mizukis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0