SNÖLYKTA

Hellu :)
idag åkte jag becca och fredrika in till stan och träffade deras kompisar och satt och fika :) senare kom vicki också! vi satt och pratade i flera timmar där och sen åkte jag och vicki hem och gick sen 2 km, inte så långt men det var helt beck mörkt! inga lampor alls. sen kom fia och så gjorde vi typ världens största snölyckta, den blev jättefin ! har aldrig gjort klart en lykte så när jag har laddat mobilen ska jag gå ut och fota den :D

kommer fortfarande inte några bilder men vi får se om det blir bild-maraton när jag kommer hem. puss <3

Kommentarer
Postat av: ingemo

hej tjejen ser att allt är bra med dig,härligt med snön eller hur? hasse o jag har varit och firat jul med lena,hon åker med birka paradise imorgon och är borta en vecka hon jobbar där i spat som hudterapeut.ha det bra hälsa mamma och alla de andra tusen kramar från hasse och mig

2009-12-22 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0