FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅT<3

Herregud förlåt att jag glömt i typ miljoner månader:S
jag ska försöka skärpa mig nu =)

aja, i fredags var jag i skolan och hade det tråkigt, men vi slutar ganska tidigt på fredagar så det är skönt.
men efter skolan så pratade amilia och jag och vi bestämde oss för att kolla på premiären av "i taket lyser stjärnorna", så efter skolan gick vi till bion och stod i en ganska så lång kö typ bara tonårs tjejer som skulle kolla på samma bio som oss men när det var vår tur så fick man inte för beställa så vi fick åka hem till mig och hämta mer pengar och när vi kom tillbaka var det en väääldigt lång kö till kassan men när vi kom fram så köpte vi billjetter och sen var det typ 1 och en halv timme kvar tills det skulle börja så då gick vi till donken och jag bjöd amilia på en glass och själv tog jag en cheesburgare sen gick vi runt lite till kl var 16:34 då gick vi till bio salongen sen kollade vi på filmen den var faktisgt väldigt bra,jag har ju läst boken. men det är ganska coolt att en i våran klass känner tjejen som spelar huvudrollen :D


puss och kram skumbanan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0