MKT ATT GÖRA IDAG(=

Godmorgon alla bloggläsare; )
just nu sitter jag här nöjd med min lilla laptop, jag har försökt att lägga in mina bilder från min digital kamera men jag hade för lite batteri så nu tänkte jag blogg medans den laddar...
idag ska jag först till centrumoch shoppa, tänkte köpa sånna där jeansleggins....fast jag har inte provet dem så det är inte säkert att de är snygga på mig=)antingen ska jag dit med emelaje eller amilia och naomi, det beror på om naomi får komma annars ska jag nog dit med emelaje=P
sen ska min mormor och hennes sambo hasse komma och hämta mig vid 5 tiden, då ska vi äta på någon grekiskresturang(JAG ÄLSKAR GREKISK MAT).
sen ska jag till amilia och sova där tills måndag=)
då ska jag ta med mig min lilla rosa laptop, fast jag vet inte om jag kan ha internet där så vi får se om det blir något bloggande....nu måste jag starta om datorn.

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0