TRÅK...

TA FRAM DIN MOBIL!

1.Vem ringde du senast?
Amilia

2.Vem ringde dig senast?
något konstigt nr, vet inte vem det är:S

3.Vad står det i ditt 5:e mottagna sms?
nej

4.Vem skickade 12:e mottagna sms?
emmeli

5.Vad står det i ditt 7:e mottagna sms?
klart vi ska!:)<3

6.Har du några utkast?
1

7.Vad är ditt rekord i snake?
3112, typ för 2 år sen xD

8.Vad har du för kontakter som börjar på:

J;
Joanna,jessica,johanna

S;saga,sebbe,sl,

T;tobbe

M; maja, marcus, mickan, micke, mimmi, mini, morfar, mormor, måns,


9.Vad står det i ditt 37:e sms och från vem är det?
Åh kan inte du smuggla med mig^^<333, från måns

10.Vad står det på dina anteckningar?
inget(=

11.Har du privet nr just nu?
neej<3

12.Vad har du fär mobil?
hatar den...

13.Vilken färg?
guld och silver typ

14.När köpte du den?
fick den(=

15.Hur många sms har du skickat?
MÅÅÅÅÅÅÅNGA

16.Hur många timmar per dag pratar du i telefon/smsar?
ööh, orka räkna ; D

17.Vart har du din mobil när du sover?
mindre än 40 cm från mig=P

18.Hur ofta är din mobil avstängd?
när den dör ;O

19.Går du någonstans utan din mobil?
bara om jag glömmer den..

20.Sist i din kontakt lista är?
victor, om man ränar utom mitt namn (=



så nu vet ni ; D puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0