STAN MED AMILIA PARKEN MED LOVISA (:

heej (:
imorse åkte jag inte till stan med amilia och hennes mamma & brorsa, do köpte en massa till cypern, och jag fick ett super sött linne! (visar i ett annat inlägg ).
köpte glass och åt på kina bufeé och gjorde massa saker!
sen när jag kom hem åt jag och sen träffa jag lovisa :) kom hem för typ 30 min sen.
bilder och annat jag tog med lovisa har hon så det kan jag inte ladda upp men ngra bilder med amilia finns när vi va på monki! första gången för mig, skit coolt därinne! :O

 jag gjorde en konstig min så jag kludda över mig, det är i deras prov rum! speglar överallt.



ngt ställe inne på monki (:


 inne på monki, det rosa rummet  ;D


när man kom in på monki! :D haha..

see you monki lovers ;)


(ska ta en bild på linnet och lägger ut det snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0