VAD HÄNDE MED VÄDRET?!

heej (:
dåligt med uppdatering i know, men det blir ju inte bättre för att jag säger förlåt så..
har vart med massa kompisar och badat solat, bara tagit det lungt.
idag har jag bara vart hemma "städat" mitt rum ;)
har nu räknat ut att det är 7 dagar kvar tills jag åker till cypern med amilia! helt underbart ju ;O
har skrivit en lista med lite av det jag ska ta med, 2 a4 sidor kommer det nog bli, minst !
ska ju vara borta i hela 3 veckor (:
fattar inte vad som hände med vädret? bara börja åska och spö regna? haha aa iaf (:
ska försöka hitta ngt kul att blogga om nu ;)
haha vad ska man säga? ;)
seees <3


Kommentarer
Postat av: Carro <3

HAHAHAHAHAHAH OMG, vi var ju bäst ju, maja gräddnos x2... :D

2009-09-03 @ 20:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0