14 ÅR IDAG! =)

Heej (=
var ju på tältning med klassen :)
hade jätte kul på lvällen fick gå långt för att komma dit, och allt dygnade så jag är jätte trött nu, satt vid brasan hela kvällen med min sovsäck :P
sen när kl var typ 2:40 så börja alla ropa att vi skulle "vakna".
sen drog vi på fågelskådning, det var det mest träkigaste jag någonsin gjort i hela mitt liv så typ inga fåglar och gick i en ko hage! massa bajs överallt :S och på min födelsedag!
somnade när vi väntade på att alla skulle komma ikapp oss xD
sen började det regna, sen skulle jag få skjuts av louise men hennes pappa hittade inte oss så vi fick gå väldigt långt med all packnig , jag ska lägga ut bilder sen :)
sen fyller jag ju år och jag lovar att det här var den sämsta födelsedag någonsin! uuuusch..
lägger också ut bilder på mina presenter sen som jag fick:D
 en av mina outfits under förra helgen :)

Love From Yassie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0