VÅR KONSERTEN OCH IDAG :)

Heej (=
igår hade vi ju vår konsert det var jätte kul :P
först var man i skolan sen kl 12-14 hade vi repition och sen fick man gå hem, sen kl 17 skulle man vara där för att repa en gång till sen kl 18 fick man äta och då drog jag och carro till centrum och åt med killarna.
sen gick vi tillbaka och jag fick håll för att vi gick så snabbt xD
sen tog jag på mig min mammas versace klänning , och bättrade lite på sminket, sen började vi!
men mitt i konserten när vi gick ner i logerna för att byta om men jag behövde gå på toa sen när jag gick upp var alla borta utom nicke haha så vi stod bakom tills vi skulle gå uppxD nick stog och dansa maha XD
sen i slutet fick jag en ros och 300 kr i tior och en nyckel ring med ett Y på av morfar och lena och choklad av mormor :D och en nr lapp av mamma xD

idag var jag i centrum igen men jag hade glömt mina pengar hemma så jag kunde inte köpa något :/

imorgon fyller mamma år, och om 7 dagar fyller jag år :D wiiho, och då ska jätte många dra till grönan ;) för vi har ledigt pga att vi har ngn fågelskådning ^^ vi ska tälta i skogen, jag ska sova med: amilia, louise, beatrice, hanna och kanske karin :D
hade också svenska prov idag och det gick very good i think :S
aja nu ska jag duscha

ps. min kamera är död så det blir inga bilder idag :( ds.

Love From Yassie <3


Kommentarer
Postat av: bertil

vadå kanske karin ?

2009-06-03 @ 22:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0