090309

heej(=
min dator har varit på för länge så det tar jättelång tid att ladda upp bilder från idag =(
men jag lägger in några imorgon ;D
idag var det en jätte rolig skoldag, det var tråkiga lektioner men allt var jätte kul med alla kompisar och så :D
efter skolan gick jag mot tibble med lovisa och amilia, amilia skulle med mig hem och så skulle vi kola "seven pounds" på min dator men mamma hade besudlat den så vi drog ut alla mina kläder ur min garderob och byrolåda sen satte jag på mig allt och så sa vi "hiss, eller diss" sen åt vi massa godis och sånt :D
sen gick jag till centrum för att amilia skulle ta tåget hem och såklart tog vi med oss lilla voven sally =D
sen när jag kom hem så kollade jag på "twilight" på datorn och åt middag,och så pratade jag med amilia i telefon sammtidigt :P
just nu tänker jag gå och hämta en glass och sen ska jag plugga lite...<3

puss puss, bilder kommer imorgon(a)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0