EMELAJE AND ME ;D

heej(=
igår sov emelaje över här, efter skolan gick vi till besy och lämnade lite läxor åt henne ...sen gick vi hem och sega lite vid datorn..och efter det gick vi till centrum och åt på burgur king iaf jag emelaje tog donken :D sen såg vi värsta pimp mormor hon hade päls jacka och värsta hatten, vi såg henne typ 5 ggr ;D
sen efter det gick vi runt lite men eftersom jag inte hade några pengar men jag hittade massor av grejer jag ville ha så en tusen lapp skulle inte sitta fel;D
sen när vi kom hem tog vi lite flumm bilder på min kamera och sen kollade vi på letsdance (hon kollade xD)
hon åkte till sin mormor idag kl 9 så nu ska jag nog dra till bea om någon timme elr så =)
emelaje i bakgrunden
emelajes halsduk som jag bara måste ha =P
 hej då <3

Kommentarer
Postat av: Moniqa

haha vad rooligt, det e fint verkligen, men har inte använt det på väldigt länge :)

2009-03-16 @ 19:22:19
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0