IGÅR+IDAG;)

soho !
igår gick jag med love och amilia till centrum och fika jag tog såklart kladdkaka med maaaassa grädde :P
sen gick vi runt i affärer men jag hade inga pengar och det är alltid då jag hittar kläder jag verkligen vill ha xD
sen ville amilia se på kevin borg som skulle komma kl 17:30 :)
fast jag och love tycker inte riktigt om honom lika mkt som amilia gör så vi höll oss lite längre bort (fölårt amilia<3)
sen när jag kom hem pluggade jag för franska provet som en galning...*snark*
sen övade jag lite på mina solon som jag ska sjunga på konserten =)


idag!
idag hade vi franska provet det gick nog inte så jättebra men okej gick det väl, det var mäst kapitel 7-9:s glosor som jag tror jag har haft fel på, det var lättare med alfabetet, siffror och verb :D sen innan provet hade vi matte och då körde vi bingo jag var jätte nära på att få 3 raders bingo(våra regler) jag behövde bara 1 siffra till men precis då slutade hon :(

annars har det nog vart en ganska vanlig dag =D



puss & kram skumbanan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0