I'M BACK! =D

heej:D

idag när vi började skolan smsa amilia mig och frågade vart jag va så hon hade missat att det var sovmorgon xD
så hon åkte hem till mig och medans jag gjorde mig iordnig för dagen satt hon och min mamma och berättade roliga historier för varandra^^sen fick amilia och jag brottom så jag skulle skjutsa henne på min cykel men när vi kommit mindre än halvvägs så fastnade hennes väska i mitt hjul och cykeln tvär stanna xD nägot gick sönder men jag vet inte vad:S
sen när vi kom framm sprang vi och hämtade våra böcker och upp till biologi saken, vi fick som tur var ingea prickar...
sen efter den lektionen hade vi fysik prov men det blev så trångt så vi fick göra det i matsalen istället =P
det gick nog ganska så bra för mig =D
sen efter det var det lunch.någon äklig soppa -.-
sen hade vi engelska förhör det gick nog också ganska bra=P sen fick vi våra omdömen, det var nog ganska bra på det också har inte kollat så nograndt glömde den i skolan ...
efter det var det matte och då skulle vi lämna in våran matte läxa sen skulle vi räkna det gick inte så bra jag han bara göra ett tal=S
sen hade vi språk och då hade vi ett förhör till och även jag inte pluggat gick det skitabra!:D
efter det så hade vi lite rast och cami och oskar sprang runt och fotta och filma mig så jag sprang runt som en galnig för att inte bli fottad xD
sen kom L.G som tur var och så hade vi lektion vi skulle typ göra en egen komun på lektionen jag jobbar med hanna(hejnas.blogg.se) och beatrice<3
efter det var jag på väg hem och då kommer katta bakom mig och frågar om jag vill hänga med hene hem så efterso jag inte orkade gå hem och göra massa läxor så följde jag med... sen har det inte hänt så mkt =D
just nu sitter jag och gör tråkiga läxor och förlåt för det långa in lägget =$
inga bilder tagna idag så puss hej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0