090513

Heej (=

idag efter skolan så gick jag och carro och var med: wester, wille, jens, per och cami "mobiltjuven" magnusson xD

jag och carro är bäst på basket! haha

sen kom winkler på sin cykel och sen börja alla med cykel cykla runt. sen drog jg carro och winkler till centrum för att hon skulle ha en present till sin pappa som fyller år på fredag! precis som karin :)

hum sen tappa vi bort winkler och då leta vi efter honom men vi kunde inte hitta honom så vi gick ner till någon grej så att dem skulle ropa ut efter honom över hela centrum XD men han var för gammal för att bli utropad så vi fick fortsätte leta och till slut hitta vi honom, sen tog vi våra cyklar och cykla till winklers kompisar sen drog jag hem :P
hade en rolig dag! :D
min kamera har inga batterier så jag tog inga bilder men jag ska väll lägga in e outfit bild..

Love From Yassie <3


Kommentarer
Postat av: MONIQA

de är en av dom gamla, den godaste enligt mig :)

2009-05-13 @ 21:50:49
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0