ÄR MED EMELAJE

Heej (=
idag har jag vatr med emelaje, är med henne nu också . och s¨å va vi med hennes kompisar. franky niklas och harris..
först kom franky hem till laje och så satt vi här med honom sen drog vi ut och efter en stund så skulle vi ner till tåget och möta niklas och sen drog vi till donken och jag tog en cheesburgare och en glass, gott !
then we went to the basket plan och då kom harris och så drog vi ner till vattnet :D
nu sitter jag här med emelie medans hon "pluggar"
imorgon är det skola igen -.-
jag orkar verkligen inte och jag vill verkligen inte få tillbaka mitt franska prov som jag tror jag kommer få ig på..
aja nu ska jag gå jag tog inga bilder idag menmen!
SALLY MIN SÖÖÖTASTE HUND! <3

Love Fom Yassie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0