ATT GÖRA TONIGHT

Heej (=
idag har inte så mkt hänt gjorde engelska provet och det kändes väl bra..
och så har jag fått til baka matteprovet..INTE NÖJD! asso det var inte så att jag fick sämst men det känns så för mig ^^
och på torsdag är det franska prov -.- PROV PROV PROV jag orkar inte mer! :@

ATT GÖRA:
*  Plugga till franska provet
*  Platta håret, det var ju ganska länge sen nu..
*  Fixa ny "manikyr", jag gjorde en igår men jag ska göra om den..
*  Smörja in mig :D
*   Börja blogga mera ! ( jag vet att jag har blivit lite dålig på det : $  )


p.s jag tänker lägga in ett tips idag eller imorgon om en väldigt bra träning :D d.s

haha jag som gummi person( speglarna på gröna lund) xD


Love From Yassie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0