DÅLIG UPPDATRING PGA SKOLAN! -.-

Heej (=
jaa rubriken säger allt:/ men nu är det bara 3 veckor kvar! ååh vad jag längtar..
idag efter skolan drog jag till centrum med laje amilia louise och feffe, kollade på kjolen jag skulle köpa och dom hade bara 1 kvar! och det var storlek 38! ååh jätte stort för mig ju :( och dom skulle säkert inte få in fler sa killen som jobba..F*n att jag inte köpte den förut..aja
har inte så mkt att berätta men det blir ju inte mkt bloggande pga skolan och att jag blir så himmla slut.

                                    


Love From Yassie <3


Kommentarer
Postat av: REB

Just nu har jag en frågestund i min blogg. Ställ gärna lite frågor om du vill och känner för det. Alla frågor uppskattas

Kram

2009-05-28 @ 19:01:39
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/
Postat av: Ida

skola är viktigt

2009-05-28 @ 19:17:35
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0