FÖRLÅT

Heej (=
förlåt för dålig uppdatering.men nu ska jag berätta vad jag gjort :)

Tisdag: jag hade ju spel café med min klass och då spelade alla trummor bas och gittar och så sjöng alla solo!
det var jätte kul men efter som vi inte repat så mkt var det mnga som glömde bort texten, fast inte jag (a)
jag och sofia delade upp våran låt med vi hoppade över stämmorna.
sen på den låten jag skulle spela trummor satt jag och pratade på så dom fick gå fra till mig och säga att jag skulle spela, haha alla skratta typ xDmenmen jag byr mig inte så mkt om det, det var ju bara kul:D
sen när jag kom hem var det desperata hemmafruar och efter det så var jag så trött att jag gick och la mig..
så därför bloggade jag inte igår :(

Idag / Onsdag:  jag hade ju sov morgon idag så det var skönt fast jag var jätte trött ändå.
jag vet inte om det hänt ngt specielt idag men nu ska jag nog gå och lägga mig för jag är börjar bli lite trött =)
inga bilder togs för jag har inget minne kvar (a)

bild: jag

Love From Yassie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0