HÅR & MANIKYR :D

Heej(=
ja nu har jag plattat håret och gjort manikyr, jag blev faktiskt väldigt nöjd =P
fast jag har inte pluggat -.- ååh så irriterande jag som lovade mig själv att plugga stenhårt till mitt franska prov det är ju så himmla jobbigt men alla streck och vad det nu är ..
det tar så himmla lång tid för mig att platta håret, minst 30 min (a)
nu blev jag jääättesugen på coca cola så jag tänker nog gå och hämte lite , gött ;D
jag har kollat på 90210 och the secret life of an american teenager (stavning?)
båda är jättebra om man har följt från början, den första är ju en mkt bättre variation av beverly hills 90210, och american teenager är om en 15 årig(?) tjej som blir gravid..båda går på tv 400 och 90210 börjar kl 20.00 och efter det kommer det andra pogramet, men nog om det här kommer lite bilder =) alla kollar väl på "ballar av stål" ?xDföre jag plattade hårt..

..och efter  ser ni skillnad? (a)
vilket var finast? (=
jag vet att man inte ser så mkt att det är plattat men om jag plattar det så att det blipr jätteplatt så tar det över en timme( dags för ni plattång?) och det orkar jag inte på kvällen..kanske någon dag när man inte har något att göra :)





min manikyr, gjord av mig (= och ja det är mina naglar :P

Love From Yassie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0