INNE BANDY

Heej(=
idag har jag lärt mig åka sån där konstig skateboard, en sån som man vinglar på  eller vad man ska säga xD
det gick bra i slutet.
sen gick jag laje och louise till centrum, sen drog jag hem och kolla på tv :)
och kl 20:00 gick jag och kollade på emelajes innebandy och där var också katta, emelie och emma..
jag satt och kollade på men det bästa var deras lärare han stod i mål och han stod på knä och hade armrna i golvet hela tiden haha han såg ut som en gorilla när han stod så ^^
nu kom jag hem för en stund sen mitt internet försvann förut när jag var hemma så det var därför jag inte blogg ngt ;P
nu ska jag äta lite..
tog bilder med min mobil men jag har ingen sladd till datorn så kan inte lägga ut några :/
 
Love From Yassie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0