KLAR..?

Heej(=
jag kunde inte låta bli att skriva ett till inlägg :P
nu har jag pluggat men det är jätte svåra saker, i historia så har vi 4 st sidor med småfakta ca 30 stycken små rutor med en massa årtal -.-
sen i religion så är det några grejer om ortodox kyrkan, vin, bröd, jesus, allt sånt där!
nu har jag duschat och vet ni vad jag märkte? det är typ glitter/skimmer i mitt shampoo! haha jag blev lite förvånad..
hoppas mitt hår hinner torka innan jag ska sova för annars måste jag duscha håret igen och då komemr det se jätte konstigt ut i skolan och allt..


nu vill jag faktiskt ha sol och värme det var j det på dagen men då är man ju i skolan och vi har typ aldrig någon rast förutom efter lunchen, jag vill börja sola och bli brun !
aja nu ska jag sluta skriva (a)
någon som vill göra något i helgen? ring!
har inga pengar på mobilen-.-
"jag"(mina ben) i häng mattan hos amilia och amilia i bakgrunden, i want sommer ! :D   blek?-ja! det finns ju ingen sol!xD
Love From Yassie <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för din röst :)

2009-05-08 @ 21:48:07
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: MONIQA

hihi jag såg precis de, tack så jättemkt ! :D <3

2009-05-08 @ 21:54:27
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0