SHOPPA ! :D

Heej (=
efter skolan idag drog jag till centrum med carro amilia och louise :)
köpte kläder til sommaren :P kollade på den där kjolen igen och hittade storlek 36 ( för stort)
sen så kunde man typ boka kjolen som var på prov dockan och det är storlek 34 det är ju den minsta som finns just nu så jag har typ bokat den så när dom tar ner den från prov dockan ska dom ringa mig och lägga undan den så ska jag se om den passar xD haha komplicerat!
så nu har man spenderat ca 550 kr på en dag, haha shopping beroende(?) ^^
nu lägger jag ut lite bilder på det jag köpte sen går jag och sussar ;)



på indiska köpte jag- kjol/klänningen som är svart & grå 99,50 kr och läder bältet (äkta enlige indiska) 199 kr :)
på bikbok köpte jag-svarta jeans shorts 149 kr :)
på gina tricot-linne/klänning för 99 kr :)

Love From Yassie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0