SOLIGT 4 - LAJF

Heej (=
idag hade ju jag en lång dag och så va jag ute väldigt mkt :P spela baseboll igen..
på hål timmen satt jag med oskar och oscar som väntade på nisse och så satt vi och spela gittar och sjöng, sen åkte killarna lite skate board sån där speciel som jag glömt bort va den heter sen drog ja till franskan jag och bea & amilia hade ju ett grupp arbete som vi blev klara med så sen satt jag och messade med lite folk ;)
aa har inte så mkt att berätta så hej då och det blir nog troligen god natt också ! :-*




today's outfit <3

Love From Yassie <3


Kommentarer
Postat av: FEBB

fin din header är nu yassie! :)

2009-05-27 @ 16:45:18
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0