STATESTIKEN HAR GÅTT NER :(

Heej (=
nu är det skolan som gjort det så här med besökarna, usch vad hemskt xD
idag var det lite centrum med carro och inget shoppande för hon förbjöd mig att gå in på mina favvo affärer för hon visste att mina pengar skulle ta slut xD haha du känner mig så väl gummman <3
idag ringde H&M mig och så provade jag kjolen :D haha perfect så den SKA jag ha ;P
guud den är så fin, jag tänkte ha den på min mammas kusins student :)
på söndag är det morsdag det får ni inte glömma! jag tänkte köpa en jätte fin klänning till mamma men den kosta typ 400 och jag hade inte dom pengarne pga mitt shopping beroenden:$ så det blev ngt enklet så ska jag väl göra ett fin kort med mina scrapbook grejer..
ååh jag köpte en frapino( choklad) så gott :P stackars carro kunde inte andvända sina pengar på sitt kort för man fick inte blanda pengar+ kortet :( men hon fick såklart smaka sen cykla jag hem kändes jätte sommrigt idag :P
nu ska jag lägga in lite bilder så ska jag försöka blogga ikväll :)

 jag och min frapino

jag <3 espresso house= sant xD

                   

Love From Yassie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0