VALBORG MED AMILIA

Heej(=
jag ska skriva om min valborg nu eftersom jag inte hunnit..
först kom amilia hem till mig sen fixade vi lite saker och sedan drog vi hem till henne, det var middag direckt, grillat såklart :) såå himmla super gott :D

sen tog vi cyklarna och drog till majbrasan där gick vi runt på stranden och hade det mys..

sen skulle vi klättra upp på något tak och såklart var det bara jag som kom upp XD
och när vi var på väg hem till amilia så stannade vi någonstans och kolla på solnedgången :)
och så spelade vi bingo med amilias lille bror ^^
brasan..

solnedgången (=

jag på takert, jag vet att det ser ut som om jag är enbent :S

bingo xD

love from yassie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0