HELGEN

Heej :)
tänkte berätta lite om helgen..

Fredag: var med, amilia, louise, louise T, lotte, steffanie, patrik, jack och karin. tog det lungt och sen sov jag över hos amilia.

Lördag: åkte hem från amilia fixade mig och sen drog jag till mini och hjälpte henne vara barnvakt! jätte söta ungar, 1 och 3 år var dom haha jag snurrade runt dom hela tiden xD sen fick vi 300 kroner var för att vi hjälpte till och så sov vi över där och flumma till kl 4:30 :)

Söndag: igentligen skulle jag och amilia fira loppan i stan för att hon fyller år men det blev inte så, så jag och mini ska kanske kolla på new moon. fast hon har träning först så jag ska försöka plugga lite till franska provet som vi har på onsdag -.- har prov varje vecka nu ! längtar verkligen efter lovet !

hare bra inga bildern tagna så ni får nöja er med den här :

 gissa vem ?
 

Kommentarer
Postat av: trollmamman

Jag tror att det är en trollunge.;) <3

2009-11-23 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0