I'AM HOME AGAIN (=

heej :D
vi satt aldrig vid datorn hos emelie så det blev nada bloggers;)
tänkte berätta om igår..
när jag gick till emelie så kunde jag inte riktigt hitta så vi pratade i tele, och sen kom det två killar i typ 18 års åldern i en bil och fågade mig vart dom va, och ba asso jag har ingen aning! och då sa dom men du kan väl åka med oss och jag sa ju såklart nej och så sa dom men vi har godis! xd hahah sen åkte dom..? asso man kan ju tro att dom drev men dom skratta ju inte ens? haha
sen när jag kom till emelie så bakade vi kanelbullar i ungefär3 timmar för mjölet tog slut så vi cykla och köpte mer xD
sen åt vi middag och hade lite mys pys vid en film och smsa och snackade hela natten..jätte härligt :P
fixade även hennes naglar x) + världens största kuddkrig xO


just nu sitter jag och kollar på top model 12 ska fixa mig för imorgon, ska ha skoljoggen! men innan det ska jag till tandläkaren -.-

bilder kommer kanske senare ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0