CHOCKLAD & VECKOREVYN

hola !
dagen började med ett besök till läkaren pga min fot..
sen så gick jag till skolan och var med på berättelse grejen, så om typ några veckor kommer jag springa runt i ytterby skolan med ngra från min klass och berätta sagor till massa småttingar! hahah..
efter det gick jag till centrum med lovisa hanna amilia och så hittade vi sofia linnnnnnddöööö ;)
köpte en skjorta grej på gina och sen gick jag och lovisa hem till mig och åt choklad och läste veckorevyn ! :D

imorgon är det EXTREMDAGEN ! jag ska typ va lite "hipphoppig" hehe, har dålig fantasi :P
men nu ska jag dra, puss <3


 Hanna, Jag & Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: Hanna <3

Lovisa <3 Hanna <3 Yassie

2010-04-28 @ 19:09:29
Postat av: Anonym

vilka i din klass har blogg? skriv gärna bloggnamnen :D

2010-05-26 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0