JAG ÄR TILLBAKA !

heeeeej :D
jag är tillbaka nu!
vi har en gammal dator medans vi väntar på min laptop så har inga bilder eller något..
idag har jag iaf praoat( det här är sista veckan ). först praoa jag på en hårsalong, det var jättekul och jag lärde mig massor och tror att jag ska på frisör linjen i gymnasiet ! och när jag sluta fick jag massor av hårprodukter från loreal och vision! sen i måndags började jag min prao på JACKIE :D sååååå underbart, jag får låna klöder från odd molly, filippa K mm varje dag och har massa fina armband också ! idag hade jag en sidenblus från odd molly för 2000 kr och ett armband på 400 ! sjukt. och så träffade jag massa chefer idag också :) ska fråga sen om man kan få sommar jobba, fast jag tror inte man får det förens man är 18 där :/
sen fikade jag med emelie :D super mysigt.

men nu har jag babblat på för mycket, puss heeeeeej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0