Sommaren 2010 ♥

Hej alla fina bloggläsare!
har saknat att blogga, iallafall så hade jag tänkt berätta lite om vad jag gjort i sommar..
Varning för bildbomb
.


direkt efter skolavslutningen åkte jag till blekinge där victoria tog studenten :)



Åkte på konfa läger och hade så kul som man bara kan ha. Graninge 2010 ♥


blev riktigt tight med sötisen Filippa, love you ♥


vi tränade 2 ggr om dagen inför musikalen



tillslut blev man konfirmerad :D



var hemma och träffade kompisar



Åkte sen iväg till nortälje för att vara med min älskling louise! ♥



var hemma och träffade flera kompisar, fast dom flesta var ju såklart bort resta!


sen bar det av till nickes landställe med hanna och tobbe där vi åkte motorbåt och vatten ring!



Badade i hans grymma pool en miljon gånger.. :)



åkte till mini's landställe med lelle, det bäst på hela sommaren..


emelie sög på att grilla..



väl hemma träffa man fler vänner, drog på the voice m.m !








och så var sommaren slut och skolan börjar imorgon..
well,well TAGGA TILL TUSEN!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0