VAAAAAAA?!

tjeenare!
skola idag igen, segt är det att gå upp men det kommer väl vara så ett tag.
vann tipspromenaden som vi hade igår, haha när dom sa att vi vunnit typ skrek jag ut: VAAA?!
och alla börja garva.. första pinsamma händelsen under 9:an dåra.
hade gympa också, vi körde ruggby, jag sög. men det var inte direkt en överaskning!

stannade också i skolan en stund med några kompisar för att dom skulle vänta på några andra, sen när jag kom hem åt jag middag direkt och sen hoppa jag ner i ett bad.
så hann inte blogga men det tar jag ju tag i nu!

men nu ska jag springa och ta en piggelin ut frysen och sätta mig vid tv:n.
sen blir det matte -.-


sjukt kul bild som hanna tog när vi var på nicke's landställe!


Kommentarer
Postat av: Hanna MB <3

hahah jag är värsta bästa på att ta bilder <3<3<3<3

2010-08-28 @ 11:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0